Thursday 12 December 2013

Rabecca Derma Wang Saman Erma Fatima Kepada Mangsa Banjir



RABECCA DERMA WANG SAMAN ERMA FATIMAH KEPADA MANGSA BANJIR

Sumber OhArtis

Aktres Rabecca Nur Al-Islam telah membuat keputusan untuk mendermakan keseluruhan wang berjumlah RM11,200 yang diterima hasil memenangi saman daripada pengarah Erma Fatima kepada mangsa banjir di Kuantan, Pahang serta pihak yang lebih memerlukan.
BACA: 1) Selepas 5sen, Erma Fatima Bayar Saman Dengan 1 Ringgit Pula

2) Erma Fatima Bayar Rabecca RM11,200 Dengan Syiling 5 Sen


Sebelum ini, Erma telah membayar wang saman itu dengan wang syiling 5sen namun dikembalikan semula oleh Rabecca, setelah itu sekali lagi Erma membayar wang tuntutan itu tetapi menggunakan wang kertas 1 ringgit pula.
“Saya tidak tahu mengapa dia berbuat demikian, mungkin ini membuktikan dia masih tidak ikhlas mahu melakukan pembayaran mengikut arahan mahkamah. Bagaimanapun untuk tidak memanjangkan lagi kes ini, saya terima.
“Kini saya dalam perjalanan ke Kuantan untuk membantu mangsa-mangsa tragedi banjir di sana dengan menggunakan duit tersebut,” ujarnya yang telah membeli barang-barang seperti makanan dan keperluan harian asas.” jelas Rabecca.
Perang antara kedua selebriti ini bermula apabila Rabecca membuat tuntutan baki pembayaran hasil lakonannya dalam drama “Dejavu di Kinabalu” daripada syarikat produksi milik Erma Fatima. Kes itu dilanjutkan hingga ke mahkamah maka dengan itu mahkamah mengumumkan kemenangan berpihak kepada Rabecca dan Erma perlu membayar RM11,200 kepada Rabecca

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...